Bezpieczeństwo świadczonych usług

Podstawową zasadą świadczenia usług portowych jest szeroko rozumiane bezpieczeństwo: 

 Stałe: Bezpieczeństwo i jakość świadczonych usług:
  • przewidywanie
  • zapobieganie
  • właściwe środki ochronne
  • poszukiwanie rozwiązań
  • uczenie się
  • podwyższanie poziomu bezpieczeństwa
  • dobra praktyka portowa,
  • stałe szkolenia,
  • wymagane uprawnienia,
  • procedury,
  • certyfikacja ISO.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Wszelkie istniejące, lub potencjalne zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług w Terminalu Promowym Świnoujscie winny być zgłaszane do:

  • Dyspozycja portowa TPŚ - praca 24/24
VHF 19      tlf. +48 91 322 6101
  • Kierownik zmiany TPŚ - praca 24/24
VHF 19      tlf. + 48 691 442 210