Zasady

BEZPIECZEŃSTWO I JAKOŚĆ

Prawa pasażerów Prawa pasażerów Rozporządzenie o prawach pasażerów podróżujących drogą morską i drogą wodną śródlądową zostało opublikowane w dniu 17 grudnia 2010 r. jako rozporządzenie 1177/2010.        (pełny tekst do pobrania)   Nowe prawa zakładają między innymi ochronę osób niepełnosprawnych lub osób o ograniczonej sprawności ruchowej: niedyskryminowanie osób niepełnosprawnych lub osób o ograniczonej zdolności ruchowej oraz bezpłatną konkretną pomoc dla tych osób, z… Czytaj więcej Bezpieczeństwo świadczonych usług Bezpieczeństwo świadczonych usług Podstawową zasadą świadczenia usług portowych jest szeroko rozumiane bezpieczeństwo:   Stałe: Bezpieczeństwo i jakość świadczonych usług: przewidywanie zapobieganie właściwe środki ochronne poszukiwanie rozwiązań uczenie się podwyższanie poziomu bezpieczeństwa dobra praktyka portowa, stałe szkolenia, wymagane uprawnienia, procedury, certyfikacja ISO. ___________________________________________________________________________… Czytaj więcej Jakość świadczonych usług Jakość świadczonych usług Dążymy do zaspokajania oczekiwań i wymagań naszych Klientów, poprzez realizację usług na najwyższym poziomie z jednoczesnym przestrzeganiem zasad ochrony środowiska. Najwyższe Kierownictwo deklaruje zaangażowanie w spełnianie wymagań i ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością opartego na międzynarodowym standardzie ISO 9001: 2015 i Systemu Zarządzania Środowiskowego opartego na międzynarodowym standardzie ISO 14001: 201… Czytaj więcej Ochrona środowiska Ochrona środowiska ZASADY ŚRODOWISKOWE DLA FIRM ZEWNĘTRZNYCH ZASADY OGÓLNE Dostawca/wykonawca usług zobowiązany jest do : Zapoznania się z Polityką Zarządzania Terminalu Promowego Świnoujście Sp. z o.o. i jej realizacją, Działań zgodnych z prawem w zakresie ochrony środowiska, Stawiania takich samych wymagań wobec swoich podwykonawców, Identyfikowania zagrożeń i nie stosowania substancji szkodliwych dla środowiska, Przyjmowania do realizacji zaleceń w zak… Czytaj więcej Ogólne zasady postępowania w przypadku wykonywania pracy na terenie TPŚ przez pracowników firm zewnętrznych Ogólne zasady postępowania w przypadku wykonywania pracy na terenie TPŚ przez pracowników firm zewnętrznych Pracodawca, który na terenie zakładu pracy organizuje miejsca pracy dla swoich pracowników i dla pracowników innego pracodawcy (firmy zewnętrznej) współpracuje z tym pracodawcą, aby zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy, informuje o zagrożeniach występujących w zakładzie pracy oraz o działaniach zapobiegawczych podjętych w celu wyeliminowania lub ograniczenia zagrożeń.  W razie gdy jednocześnie w tym samym miejscu wykonują pracę… Czytaj więcej